Kroatie

varen in kroatie

Nauw  eindelijk ga ik mijn blog van Kroatië van 2 weken terug al weer er op zetten sorry dat het zo lang heeft geduurd maar me laptop was stuk en ik wist me wacht woord niet meer van me website dus moest ook weer een nieuwe website maken nu is het eindelijk zo ver. ik ben vroeger met me vader en moeder boertje en zusje daar geweest op de camping , en nog een keer wezen zeilen met vrienden. ik weet niet of ik  daar nog alles van weet kan het altijd nog op zoeken als jullie het leuk vinden. ik ben deze zomer 2014 naar Kroatië geweest met een jongeren groep ik heb het onwijs naar mijn zin gehad, het is zo ziezo hervat baar  en voor jonger die nu nog thuis hebben gezeten of er aan dachten om alleen te gaan ik raad het aan het is hartstikke leuk en je leert voor al nieuw mensen kennen dat is echt super leuk. lees hier onder mijn blog van die week kijk mee en lees mee .

Dag 1

Goede morgen allemaal van daag is het zo ver ik ga naar Kroatië toe , alles is in gepakt voor mijn week we gaan nu naar het vliegtuig toe we zijn alleen een beetje te vroeg maar goed maakt niet uit iedereen is in gecheckt, toen gingen we met ze allen door de douane dat is allemaal goed gegaan. nu moeten we nog even wachten tot we er in kunnen om naar Kroatië toe te gaan nu hebben wij even tijd om me kaar te leren kennen. toen gingen we er in het duurt 2 uur en dan zitten wij in het over heerlijke warme Kroatië  kwamen we er aan iedereen de koffers pakken dat ik dat niet hoefde haha omdat ik alleen een hand bagage had. toen moest iedereen bij elkaar komen bij de reisleider om even na te tellen of iedereen er was en toen naar de bussen toe gaan, naar de boot waar ik die week  op heb gezeten met alle meiden en jongens daar waren . we moesten wel een klein stukje lopen om bij de boot te komen toen we er waren hebben we gelijk de tassen en koffers naar onze hutten toe gebracht natuurlijk even een kortte broek aan gedaan , zijn we nog even door split gelopen  toen op de boot hebben we nog even gezeten en toen kwamen de andere weer van het strand om dat die er al waren gingen die op het strand liggen toen met hun allemaal Kens gemaakt en toen zijn we met ze allen op het dek gezeten en nog even genieten van de zon. toen kregen wij een welkoms barbecue toen ging iedereen klaar maken voor een avond stappen Hartstikke leuk met ze allen
een drankje en gedanst. het was
ongeveer 2 tot 3 uur nachts en een aantal gingen we slapen dus die gingen naar de boot toe weer.  welterusten allemaal tot morgen.

Dag 2

Na een lange nacht gingen kwam iedereen er uit bed iedereen was nog moe na zo avondje stappen maar goed iedereen was wakker met ze alleen ge ontbijten, toen gingen we om 10 uur varen. Toen het ongeveer 12 uur was hadden we een tussen stop om te gaan zwemmen met ze allen en lekker zonnen , om 1 uur hadden we lunch en toen iedereen aan het luchen waren  gingen de kapitein veder met varen. Toen na een tijdje varen zijn we uit eindelijk aan gekomen in het dropje markarska zijn een hele groep naar het strand gegaan en een groep naar de winkels weze kijken. toen gegeten met ze alle en toen zijn er heel stel naar de grot dat is een hele mooie cafe in markarska. toen we hebben gegeten met ze alle en een groepje ging naar de grote toe en een deel ging op de boot nog wat doen en toen slapen.

Dag 3

hallo lezers nauw we zijn om half 4 gingen we varen omdat we van daag een lange tocht moesten maken, het is nu 9,50  na uren varen en 2 tussen stops  en ja het is echt waar de  bemanning zwom ook mee en toen ging een bemanning zwom zo onder de boot door. en toen bleek er wat stuk te zijn maar toen hebben hun het weer gemaakt, konden we weer veder gaan varen. na uren varen kwamen we rond half 4  in  dubrovink . Toen we er waren gingen we meteen door naar de wolking toer door de oude stad van dubrovink was heel intersant veel gezien veel en ook heel leerzaam. na de wolking toer mochten we nog even rond kijken en toen zijn we ergens gaan eten met de hele groep toen ging er nog wat de stad in daar bij dubrovink en er gingen heel veel weer terug naar de boot toe daar ging nog even de muziek aan hebben we nog wat gedronken. en toen gingen we allemaal slapen wand morgen werd het een drukken dag welterusten lezers .

Dag 4

We zijn van dubrovink gaan we richting Korcula dat is ook weer een plaats bij Kroatië . we hebben net een korte tussen stop gemaakt om te kunnen zwemmen met ze alleen toen daarna weer op de boot gelucht. en toen we uit eindelijk aan kwamen in Korcula zijn wij de stad in geweest met ze allen en toen zijn we bij zo marktje langs gelopen was gezellig  met de meiden, toen zijn we gaan eten bij een restaurant toen iedereen op had gingen we naar de wijn proeven met iedereen was wel leuk . later die avond zijn we weer terug gegaan naar de boot toen we aan kwamen was er muziek op de boot en toen zijn we nog even boven gaan zitten en nog even ge feesten met ze allen en toen daarna gaan slapen.

Dag 5

Vandaag zijn we om half 7 gaan varen  gingen we naar Hvar dat is de uitgaan eiland van Kroatië we hadden een mooie boot toch achtende rug en toen we er bijna waren hadden we een tussen stop om te gaan zwemmen maar er waren meerdere booten die op onze boot leek net voor Hvar was zo baai daar zijn we voor anker gaan liggen en toen hebben we gezwommen met ze allen was hartstikke leuk toen moesten we klaar maken wand we weden met een taxie op gehaald wand we gingen leijakken met ze allen bijna 2 uur erover gedaan . toen wij weer naar de boot waren die was al in de haven aan het aan leggen dus de taxie heeft ons bij de wal neer gezet . toen gingen we lopend naar de boot toe . toen zijn we nog even ons weer normale kleren aan gedaan , nog even met ze allen gezeten op het dek met wat drinken er bij en toen zijn we naar een restorand gegaan om te eten met ze allen . een helft ging uit en de andere helft bleef op de boot . toen nog even gezeten met elkaar  en toen gingen we kwart voor 12 slapen .

Dag 6

Vandaag gingen we om half 7 vertrekken . we hebben van daag 2 eilanden gezien. we gaan nu naar Brac daar hebben we een tussen stop gemaakt om te gaan zwemmen met ze allen toen zijn we hele maal naar het eiland toe gezwommen even gezeten en toen een groep’s foto’s gemaakt met ze allen. toen we weer terug gingen naar de boot gingen we eten en toen daarna zijn we gaan zonnen en toen ging de boot weer veder varen toen we eindelijk in Omis waren zijn de ene helft ging waterskiën ( tip neem je rijbewijs mee anders mag je er niet op ) en de andere ging skyline, en de rest ging de stad in en toen hebben we winkels gekeken . wij hadden met de tijd afgesproken om zo laat weer terug te zijn aan boord toen iedereen er weer was en zig even bij komen van de dag en douchen. en toen even met ze allen gaan gezeten op het dek en toen gingen wij eten BBQ was super gezellig met ze allen. toen de BBQ voor bij was toen gingen we klaar maken voor een piraten feest dat was op de boot gingen we alle maal leuk spelletjes doen met elkaar. toen we daarna nog even hebben na genoten met elkaar is iedereen weer naar bed toe gegaan.

Dag 7

We vertrekken naar split toe van af daar zijn we begonnen met het eilandhoppen. We gaan om  10 uur naar split, We hebben een tussen stop gemaakt, hebben we met ze alleen nog 1 keer gezwommen en dat was ook de laatste keer wand morgen gaan we weer naar huis toe. toen ben ik namelijk van de bovenste dak er af gesprongen ( foto’s zijn gemaakt alleen die moet ik nog krijgen van iemand dus die komen later hoop ik nog er op ) toen iedereen weer aan boord was gingen we richting split toe varen. nu zijn we in split toen zijn we nog even de stadje in gegaan. toen gingen we met ze allen nog uit eten met ze allen bij een resterend toen zijn we klaar gaan maken voor een avondje stappen met de groep. wat een avond was het echt gaaf het is nu 2.15 lig ik er in eindlijk even slapen om 6 uurtjes geslapen , omg wat een top week.

Dag 8

Vanochtend mochten we allemaal wat rustige wakker worden en toen daarna hebben we ontbijt gehad en toen mocht je nog  even de stad in nog wat halen zijn we nog even bij een restaurant gezeten. toen zijn we weer terug gegaan naar de boot om alle koffers op te halen en de bemanning en ende crow te bedanken voor deze week, toen hebben we alle koffers bij elkaar neer gezet en er beleven 2 jongens bij de koffers. wouden we nog wat eten voor tussen de middag maar dat ging helaas niet door wand het duurde namelijk wat te lang wand wij hadden niet veel de tijd. toen zijn we maar naar  zo rep gehaald toen gingen we weer terug naar de 2 jongens toe en daar hebben we gewacht tot de bus ons weer kwam halen wand we moesten om half 2 naar het vliegtuig toe. En toen hebben we ingecheckt en moesten we nog even wachten en toen gingen we door de douane toen daar nog even wachten en toen naar huis toe met het vliegtuig. Back home toen we aan kwamen met het vliegtuig bij Rotterdam moest ik alleen een hand bagage pakken en toen wij uit het vliegtuig stapte zagen we allemaal vaders,moeders, opa’s,oma’s allemaal te zwaaien toen we daar weer paspoort controle hadden . nou weer terug iedereen dag gezegd ben ik naar buiten gelopen stond bom vol met allemaal families en vrienden . en ik met zo grote big simle  naar buiten daar stond papa op mij te wachten en die moest wel beetje huilen heeft mij gemist . Iedereen bedankt voor deze gezellige week .

IMG_1520maar 1 foto gemaakt dat was mijn telefoon hoesje van kroatie .

Nou dank je wel ik heb een paar foto’s van andere er bij gedaan maar de meeste  foto’s zijn van Natasja schut fotograaf . heb ik gemaakt na een top week Kroatië waren we weer terug in Rotterdam  daar haalde mijn vader me op en toen gingen we naar me moeder toe. ik heb een onwijs gezellige week gehad met iedereen. Dank jullie allemaal voor een gezellige en een top vakantie.

Comments

1. Johna692

It is really a nice and helpful piece of info. Im glad that you shared this helpful information with us. Please keep us up to date like this. Thanks for sharing. ekdcefgbfcab

2. recommended you read

I just want to tell you that I’m new to blogging and site-building and seriously liked this web page. Probably I’m want to bookmark your website . You really have perfect well written articles. Many thanks for sharing your web-site.