Dag 10 Zuid Afrika /verhaal

Dag 10 Zuid Afrika / Verhaal

Goede morgen allemaal ik ga weer gouw beginnen aan me verhaal: Toen iedereen wakker was zijn we naar het ontbijt toe gegaan en toen hebben we ge ontbijten toen we klaar waren gingen we naar ons kamers om onze spullen te pakken en toen gingen we naar de bus toe wand we gingen met ze allen wandelen in de bergen van nationaal park  Royal Natal National Park. we gingen hele maal door kleine weg tjes  naar boven toen over een wiebel brug heen en zo lopen wij naar boven toe een heel mooi landschap. We zijn op tijd weggegaan om weer op tijd terug te zijn wij hebben 1400 meter hoogte gelopen sommige kregen last van hun zij en ( en op geven moment waren hele boel moe toen zijn we met ze 3 en weer terug gelopen naar de water plek). En daar moesten wij wachten op de rest konden we even weer op adem komen en lekker zonnen voor de rest komt. Toen Iedereen er weer waren hebben we een groep’s foto gemaakt met ze allen en toen gingen we weer terug naar ons hotel om middag te eten en toen na het middag eten hadden wij en halve dag voor ons zelf heerlijk was dat vele gingen zwemmen en vele ging even uit rusten ik ben lekker op me kamer even op de laptop gezeten en ge Face Time met me vader moeder en toen heb ik de muziek gedaan en de foto’s gedaan enz. En toen ben ik gaan douchen. wand we moesten ons klaar maken wand we gingen om 7 uur eten met ze allen. Na het eten hebben we nog even na geborreld in de bar en toen ben ik uit eindelijk weer terug naar me hotel kamer gegaan alles weer in de koffer gedaan en kleding klaar gelegd wat ik de volgende dag aan wouw doen. Maar ik ga slapen tot morgen en weltrusten allemaal.